Деректердің қауіпсіздігі және құпиялылығыБілім беру жүйелерінде жасанды интеллектті пайдалану оқушылар туралы көп көлемдегі деректерді жинауды және өңдеуді талап етеді, бұл олардың қауіпсіздігі мен құпиялылығы туралы алаңдаушылық тудырады. Мұндай деректерге мыналар жатады:
- Жеке ақпарат — жасы, орналасқан орны, академиялық жетістіктері, оқуға деген қызығушылықтары.
- Мінез-құлық деректері — білім беру платформаларымен өзара әрекеттесу (тапсырмаларға жұмсалған уақыт, қателер жиілігі, ұсыныстарға реакция).
- Тестілеу нәтижелері — үлгерім, қателер, прогресc динамикасы.
Негізгі тәуекелдер:1.Құпиялылық:- Деректерді рұқсатсыз қол жеткізуден қорғау үшін қатаң шаралар қажет.
- Деректердің құпиялылығының бұзылуы оқушыларға дискриминация, манипуляция және теріс салдарға әкелуі мүмкін.
2.Деректер қауіпсіздігі:- Білім беру платформалары деректерді қорғау үшін шифрлау және көп факторлы аутентификация сияқты сенімді әдістерді қолдануы керек.
- Деректерге қол жеткізу шектеулі және бақылауда болуы керек.
3.Этикалық аспектілер:- Оқушылардың деректерінің қалай пайдаланылатыны туралы толық ашықтықты қамтамасыз ету маңызды.
- ЖИ оқушыларға әділетсіз жағдайлар тудырмау үшін толық емес немесе қате деректер негізінде шешім қабылдамауы керек.
ҚорытындыБілім беруде жасанды интеллектті жауапкершілікпен пайдалану технологиялық мүмкіндіктер мен этикалық және құқықтық нормаларды сақтау арасындағы теңгерімді талап етеді. Деректерді өңдеудің нақты ережелері, алгоритмдердің ашықтығы және адам факторын ескеру тәуекелдерді азайтуға және адам мен ЖИ арасындағы тиімді өзара әрекеттесу жүйесін құруға көмектеседі.